Webbdesign Stockholm

Webbdesign Stockholm är en blogg för både personer som är intresserade jobba med det eller bara vill ha mer information om Webbdesign. Jag som skriver är 20 årig kille som jobbar med och driver egen webbdesign firma. Anledningen till namnet Webbdesign Stockholm är för att jag bor i Stockholm och därför också har främst kunder härifrån. Det jag jobbar med varje dag är html, css & php ( Wordpress ). Jag finns alltid där också för att hjälpa med google adwords. Jag hjälper gärna vid små frågor här på bloggen annars om det är något större så kan ni alltid anställa mig. I såna fall lämnar ni en kommentar med er telefon nummer,email och vad det gäller som kommentar så återkommer jag (Kommentarer med kontakt information kommer inte vara synlig för andra).

Kontakt information

Kategori: Allmänt

Ett tips för alla webbdesigners där ute är att inte lägga bara kontakt formulär på hemsidan utan också e-post adress.Skulle det hända något med själva .js filen och kontaktformuläret inte funka så har besökaren en e-post adress den kan mejla till

Kommentera inlägget här: