Webbdesign Stockholm

Webbdesign Stockholm är en blogg för både personer som är intresserade jobba med det eller bara vill ha mer information om Webbdesign. Jag som skriver är 20 årig kille som jobbar med och driver egen webbdesign firma. Anledningen till namnet Webbdesign Stockholm är för att jag bor i Stockholm och därför också har främst kunder härifrån. Det jag jobbar med varje dag är html, css & php ( Wordpress ). Jag finns alltid där också för att hjälpa med google adwords. Jag hjälper gärna vid små frågor här på bloggen annars om det är något större så kan ni alltid anställa mig. I såna fall lämnar ni en kommentar med er telefon nummer,email och vad det gäller som kommentar så återkommer jag (Kommentarer med kontakt information kommer inte vara synlig för andra).

Webbdesign Stockholm

Kategori: Allmänt, Vanliga frågor & tankar

Hej och välkommen till webbdesign Stockholm blogg. 
Ni kan förvänta er nya inlägg om webbdesigners , vad som är bra och veta om man vill få en egen hemsida.


Lite om mig: Jag är en 20årig kille som tog studenten sommar 2012. Jag fick intresse för webbdesign för 6år sen, nu har jag ett eget webbdesign företag och jag håller på att samarbetta med en företag.

Hittade du hit för att du undrar något om webbdesigners så får du gärna lämna din fråga i kommentarerna så kommer jag besvara den. (glöm inte nu lämna din email så att jag kan åtrekomma till dig med svaret)

Kommentera inlägget här: