Webbdesign Stockholm

Webbdesign Stockholm är en blogg för både personer som är intresserade jobba med det eller bara vill ha mer information om Webbdesign. Jag som skriver är 20 årig kille som jobbar med och driver egen webbdesign firma. Anledningen till namnet Webbdesign Stockholm är för att jag bor i Stockholm och därför också har främst kunder härifrån. Det jag jobbar med varje dag är html, css & php ( Wordpress ). Jag finns alltid där också för att hjälpa med google adwords. Jag hjälper gärna vid små frågor här på bloggen annars om det är något större så kan ni alltid anställa mig. I såna fall lämnar ni en kommentar med er telefon nummer,email och vad det gäller som kommentar så återkommer jag (Kommentarer med kontakt information kommer inte vara synlig för andra).

Fråga #2 Mina bilder vill inte visas på min wordpress blogg

Kategori: Frågor

Hej,
En kompis hjälpte mig installera wordpress över ftp igår. 
Efter att ha gjort min första inlägg så insåg jag att min bild vill inte visas.
Bilden visas bara om man går in till den i media (kontrollpanel då) och väljer redigera bild.
Annars är så är det en frågetecken istället för bilden.

Skulle vara tacksam för hjälpen.

 

Tjena.
Det måste vara dina filrättigheter som är fel valda.
Ändra dina filrättigheter till 755 så borde det funka bra.

Kommentera inlägget här: